Nattdjur

I och med det här inlägget så tror jag att jag bevisar det faktum att jag är en nattmänniska ganska så mycket.
Klockan är runt halv fyra och jag har absolut ingen lust att gå och lägga mig. Huset är helt tyst, det är bara jag som är vaken och det är nu jag trivs som allra bäst. Spelade lite The Sims 2 på eftermiddagen, har faktiskt inte gjort det på hela veckan och det var en befrielse säger jag bara! I den familjen jag spelade på så växte mina simmar upp/ner till gamlingar och jag är så himla trött på den åldern! Dom blir bara så himla gamla! Man spelar och spelar men dom dör ju för sjutton aldrig. Så, jag brukar göra så att mina simmar får barn ganska sent i deras vuxna ålder, och när de är gamlingar så är deras barn fortfarande ganska små. Då har jag fortfarande en anledning till att spela på den familjen! Whoho.
Och förresten, det är såhär loggan för The Sims 2 borde sett ut! (eller..?)




Kommentarer
Postat av: lovisa [foto & vardag]

sv; tack, vad glad man blir av kommentarer som dessa. barnet på bilden är min lillibror :D

2011-10-02 @ 13:48:08
URL: http://llovisafritzson.blogg.se/
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: Visst är han!! Håll tummarna för han i Idol nu :D

2011-10-04 @ 21:52:09
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du skriva till mig?:

Trackback
RSS 2.0