Äventyrsfylld helg!

Snacka om att detta blir både en äventyrsfull och hektisk helg! Ska om ca 20 minuter åka iväg med kyrkan till Åkersberga för att planera sommarens konfirmationsläger, ska bli aaaawesome!
Sedan, i imorgon kväll så kommer jag att åka därifrån, resten av alla ledare är kvar, för att åka vidare till förträffen inför World Scout Jamboree 2011! Förträffen omfattar alla som kommer bo i våran avdelning. Har för mig att vi skulle vara 39 deltagare och fyra eller fem ledare.
Håller tummarna på att min familj städar bort alla mina dammråttor i mitt rum medan jag är booorta!

Kommentarer
Postat av: ANTON - målet att bli fotograf

tack så mycket :D

2011-05-15 @ 19:00:00
URL: http://antonsfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du skriva till mig?:

Trackback
RSS 2.0