Nattplugg!

Sitter uppe och skriver på en supertråkig Vetenskaplig Rapport i Geografi som ska vara inne senast imorgon, och jag är inte klar med faktadelen än. Hur bra som helst. Och vet ni vad det mest tragiska i det här är?
Att jag bloggar... Haha

Nej men nu ska jag inte klaga (även om jag tycker att det är rutten-tråkigt..). Har egentligen inte så mycket "ny" fakta att skriva. Jag har bara det sista av befolkningen kvar, vilket borde bli iallafall minst 400 ord till.. Och sen har jag framtiden för regionen kvar.. Just det, jag jobbar om Sydamerika, tror inte jag sa det, haha. Och sen är det bara sammanfattning och analys kvar!

Boooring - tur att jag har musik som håller mig vaken! =) (Spotify-länk)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du skriva till mig?:

Trackback
RSS 2.0