Nattliga äventyr

Sitter och tittar på nostalgi-programmet numero UNO nämligen Vintergatan 5B! Satt hela gårdagen och tittade på Vintergatan 5A men man vill ju se fortsättningen.... Även om programmen sändes 2000 och 2001 så är det fortfarande lika bra! Lite mindre läskigt kanske eftersom jag var.. sju-åtta år då det sändes som sommarlovsprogram. Eftersom jag kollar på YouTube så är programmen delade i 2 eller 3 delar, och så är "småprogrammen" som sändes mitt i Vintergatan bortklippta. Det är ganska bra, även om jag älskade serien De vilda djurens flykt när det gick i Vintergatan 5A. Tycker ioförsig att den serien fortfarande är bra! Men det jag mest stör mig på nu när man ser på programmen såhär i efterhand det är alla telefonsamtalen där barn som sitter och tittar ringer in och ger gänget olika råd och grejer. Brukar iofs bara "spola" förbi det, men ibland så säger barnen saker som de andra ska göra, och då vill man ju veta det..

Men nu ska jag kolla vidare! Borde egentligen gå och lägga mig för jag är hur trött som helst! Var helt slut när jag kom hem från styrelsemötet men jag blir alltid pigg efter att ha duschat och sen satt mig i sängen med datorn.. Kanske ska lära mig att inte starta datorn innan jag går och lägger mig?

Jag kan verkligen inte ge mig med att skriva. Jäkla bajsrövhål. Haha oj ursäkta språket. Not.

God Natt Foc's! =)



Kommentarer
Postat av: NRphotos

sv; tack! :D

2011-03-21 @ 07:23:49
URL: http://naemirosander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du skriva till mig?:

Trackback
RSS 2.0