Fredag och ingenting att göra

Hade ännu en helt värdelös dag i skolan idag. Vår lärare som vi skulle ha hela dagen var sjuk, men då bytte dom lektioner så skulle vi ha Rörlig Bild istället. Problemet var bara att den läraren försvann helt spårlöst efter lunch. Helt jävla borta var han. Och det är inte första gången han bara försvinner och är borta en hel lektion!

Så satt jag och fyra klasskompisar och kollade på Vänner (Friends) istället. Vad kunde vi annars göra? Gå hem skulle nog ni svara, och det var precis det vi gjorde efter lektionen efter lunch.

Nu sitter jag hemma och tittar på Vintergatan 5A. Minns ni? Den sommarlovsmorgon som gick för måååånga år sen då Glen, Henrik, Mira och Peo blev uppckickade i rymden med hjälp av Alien. Verkligen nostalgikänsla! Jag ska helt klart leta efter dom dvd:na när (om) jag och mamma åker ner till Ullared i sommar! =)
Hoppas bara att dom finns på DVD....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du skriva till mig?:

Trackback
RSS 2.0