Big adventures

Det märks att det är sommarlov. Jag vaknade ett idag, alltså vid 13.. Och jag somnade lite innan två. Har sovit ungefär tolv timmar varje natt nu sedan scoutlägret men jag tror att jag börjar få tillbaka energin, vilket gjorde att jag inte sov exakt tolv timmar inatt..
Men - dagen har hittils varit "fylld" med äventyr! Hade sedan igår bestämt att jag skulle ner till centrum och lämna några böcker på bibblan, eftersom jag annars skulle behöva betala försening om några dagar.. Lånade även två nya böcker, del 4 och del 5 i serien om Sookie Stackhouse. Ni kanske känner igen namnet? Från tv-serien True Blood där storyn byggs utifrån böckerna. Eftersom serien är så pass bra så trodde jag inte att böckerna skulle vara så värst bra, men det är dom! Läs dom tycker jag!

Sen när jag var påväg ut ur bibblan och mot mitt fordon (cykeln) så träffade jag på min gamla polare från ettan (a.k.a två år sedan). Så vi satt och snackade en stund i centrum. Så nu har jag blivit av med min "hänga-i-centrum-oskuld", även om jag bara satt och snackade i typ en halvtimme mitt på ljusa dagen. Ett klassiskt "centrum-häng" är när man är typ 14 år, och går och drar runt i centrum och röker medan man tycker att man är sååå cool. Tycker att det är lite synd att man på fullt allvar kan göra sånt. Vad hände med att ha mysiga filmkvällar med polarna istället för att vara jobbig i centrum?

Ack oh ve. Dagens ungdom jag säger då det. LOL. Men ibland på allvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du skriva till mig?:

Trackback
RSS 2.0