Skogspromenad

Var ute och filmade i skogen imorse. Gick iväg vid halv nio med ryggan packad och stativ i handen. Kändes ganska roligt och pinsamt att gå igenom mitt kvarter med full utrustning och kängor, haha. Men vädret var helt underbart och det var så skönt att få komma ut i skogen! Fåglarna kvittrade och solen sken och det är då jag verkligen får sinnesfrid. Älskar att gå ute i skogen och vara i naturen och liksom, bara vara.

Hade någon sett mig när jag var ute och filmade hade det blivit pinsamt. Men nu gjorde det inte det och så blev det inte det. Hängde ni med?

Till och börja med så fick jag lägga ner stativet med kameran, eftersom den skulle vara så långt ner.. Fick också provgå och filma för att kolla så att kameran stod (låg) på rätt plats. Tror jag provade att gå typ 8 gånger för varje plats, haha.
Kluttade därför ihop den här lilla skitiflmen. Den blev ganska dålig, gjorde den i Movie Maker och det laggade som tusan så jag kunde inte riktigt se vad jag gjorde.. Men slutet på den blev som jag ville..




Kommentarer
Postat av: Emelie

Sånt här imponeras jag av! Häftigt! Tänk vart du är när du är 20 liksom, keep up the good work!!!

2011-04-14 @ 21:35:58
URL: http://fambabunovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du skriva till mig?:

Trackback
RSS 2.0