Beslutsångest

Det här med vilket tid man ska gå och lägga sig är riktigt jobbigt. Jag har dom senaste två kvällarna gått och lagt mig ungefär vid tolv, och sedan vaknat vid tio- halv elva. Och vaknat utvilad.

Men jag är en sån som gärna sitter uppe och kanske spelar lite dataspel, chattar och kollar på film/tv-serier. Men jag har nog tröttnat lite på det. Eller, jag skulle väldigt gärna spela The Sims 2, det riktigt kliar i fingarna på mig. Men datorn jag sitter vid nu klarar inte av Sims överhuvudtaget. Jävla skitdator. Köp inte en Dell Vostro 13. Det är vad jag tycker iallafall. Men jag har ju ioförsig min gamla bärbara. En HP <3. Men fläktarna är riktigt risiga så datorn blir stekhet på ungefär fem minuter. Borde be pappa så att vi kan blåsa rent dom från allt damm. Sen tycker man ju att det borde fungera. Men - sen jag installerade Sims Studentliv och Sims Arbetsliv så går hela The Sims hur segt som helst! Jag brukar liksom sitta med min andra bärbara (Dell Vostro'n) medans Sims laddar på andra datorn. Och bredvid mig har jag också min iPod. Ha! Ja vi kvinnor kan tydligen en del. Haha. 

Nej nu ska jag sova. Eller hm. Spela nåt spel på iPoden kanske vore roligt.
Det är bara så skönt att skriva av sig i bloggen innan man går och lägger sig. Rensar skallen på en massa tankar.

I just love it!


Kommentarer
Postat av: Marina

sv: Tack så mycket :)



Serien handlar om ett gäng ungdomar i England som har fått samhällstjänst och en dag kommer det en storm till staden där de bor och de blir träffade av blixten. Efter det ovädret så har de alla fått superkrafter, en kan tex. läsa tankar osv.



Det låter lite löjligt men den är så satans bra, jag rekommenderar alla att se den. Serien är jättestor i Storbrittanien. :)

2011-01-23 @ 11:38:14
URL: http://everpresentpast.blogg.se/
Postat av: emsi

tack så mycket, vad snäll du är :)

2011-01-23 @ 12:06:49
URL: http://eeemilie.blogg.se/
Postat av: Sanna

Tack för tipset! :D

2011-01-23 @ 12:36:19
URL: http://sannahero.blogg.se/
Postat av: Marina

sv: Nej, den har inte visats och jag vet inte om någon kanal kommer köpa in serien men jag hoppas verkligen det :)



Än så länge kan man kolla på streamade videor och det finns många med bra kvalité.

2011-01-23 @ 13:08:18
URL: http://everpresentpast.blogg.se/
Postat av: hanna & lina - en fotoblogg

sv: haha, jag tänkte att de hörde ihop med den andra frågan ;) och en liten länk är väl aldrig fel? :p

2011-01-23 @ 13:38:47
URL: http://hannaochlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du skriva till mig?:

Trackback
RSS 2.0