Lufthål...

Älskar när det går tre veckor mellan gångerna man bloggar... MenMen, jag har ändå inte så stor lust att blogga längre och det är skönt att göra det när man vill. Och idag ville jag tydligen det. haha...

Bokade min studentmössa i tisdags och den kommer kosta 714 kronor.. Blev ändå rätt så bra tror jag. Inte för dyr men den kunde ju gärna ha varit billigare. Men man tar ju bara studenten en gång, även om jag kommer använda min studentmössa max 7 gånger.

Har för övrigt varit nervös i en vecka nu. Idag eller imorgon kommer vi som har sökt att få bli konfirmantionsledare för 97:orna få ett brev hem och få reda på om vi blir ledare eller inte. Och om jag inte minns fel så är det mindre chans att man blir ledare iår än förra året för det är jättemånga som har sökt iår. Har för mig att det är runt 80 personer som ska väljas ut till ca 30 ledarplatser.. Så jag är jättenervös. Tänk om jag inte blir ledare? Vad ska jag då göra nästa sommar? Jag kunde inte koncentrera mig i skolan ordentligt idag. Och när väl brevet från kyrkan kommer så kommer jag inte våga öppna det.

GAAH jag blir galen!



Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Har köpt den i USA på NBA store i New York!

2011-10-13 @ 15:55:23
URL: http://emmaasphotos.blogg.se/
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: Haha sant! Tjejerna kändes lite tooo much ;) kram

2011-10-14 @ 00:53:10
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: Cornelia

sv: Förlåt för sent svar men här kommer det:



Håller helt klart med om din komentar om Hayley i Paramore :D

2011-10-14 @ 22:50:42
URL: http://kindofscofield.blogg.se/
Postat av: FOTOKUSERA - en personlig fotoblogg

Var också konfirmandfadder ett tag men det var VERKLIGEN inte så stor konkurrens, herregud!



Sv: Tack så mycket :D Vid sjutiden på kvällen en dimmig dag!

2011-10-16 @ 22:14:18
URL: http://fotokusera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du skriva till mig?:

Trackback
RSS 2.0