Ny religion

Uppdatering från Religionslektionen! Vi har fått en väldigt spännande genomgång av vad som egentligen är en religion. Och måste säga att våran vikarie verkar väldigt bra och engagerad.

Han gjorde en tankekarta på tavlan och jag antecknade i Paint och jag måste nog säga att jag är riktigt bra på att göra tankekartor i Paint! Jag menar, kolla bara!




Fast jag gillar inte uppgiften vi fick. Vi ska skapa en egen religion, tills imorgon! Och vi har bara tio minuter på oss, plus timmen efter denna.

Den behöver inte vara seriös, men det är ju ändå så att det är en uppgift.


Kommentarer
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥

SV: Tack!:D

2011-02-03 @ 11:57:10
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/
Postat av: Frida

fett bra du är på att göra tankekartor då :D fast nästa gång tycker jag du kan använda lite färg med, då blir det ännu bättre :D

Och sen ett svar till din kommentar: Du är ju så smart! Fatta vad dyrt det blir i längden när det kostar 2 kronor extra?! INTE OKEJ! :P

2011-02-03 @ 17:10:26
URL: http://tjenarekompis,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du skriva till mig?:

Trackback
RSS 2.0