Nya, fräsha tillägg?

Tittade igenom min lilla blogg nyss och vartannat inlägg är ju ett avsnitt av How I Met Your Mother.. Det vore kanske roligt med lite omväxling? Som att jag kanske börja lägga upp en ny serie? Alltså inte att jag slutar med How I Met Your Mother, men att jag börjar lägga upp en till? Mitt förslag är då isåfall (kanske) The 4400. Tv-serien som börjades sända 2004 men som slutade sändas i Sverige på grund av låga tittarsiffor.. (om jag inte minns fel)

Jag har börjat titta på serien ett tag nu och är på sista säsongen och det är spännande minsann! 

Handling: (från Wikipedia)
4400 människor, som har mystiskt försvunnit från olika platser vid olika tidpunkter, dyker plötsligt upp igen. De har varit borta i flera år men ingen har åldrats. Ingen kommer heller ihåg vad som hänt.

Många är misstänksamma mot de 4400, och misstänksamheten blir inte mindre av att en del verkar ha fått övernaturliga förmågor.

En speciell federal myndighet, NTAC, ska undersöka och hålla koll på de 4400. Serien följer dels NTAC-agenterna Tom Baldwin och Diana Skouris arbete, dels några av de 4400.

Läste även på Wikipedia att det tydligen finns fyra säsonger! Men var i hela friden är alla dom avsnitten nån stans då?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du skriva till mig?:

Trackback
RSS 2.0