True Blood Trouble

Sitter och tittar på True Blood och det är verkligen spännande!
Har sett första säsongen lite av och till men jag har sett hur det slutar, så då känns det inte så viktigt att se om hela första säsongen, så därför har jag nu hoppat rätt in i säsong 2, och det är spännande minsann!

Valde förut att börja se på Glee eller True Blood, och det kändes nästan lättare att se True Blood. Den är mer spännande och är lite roligare att se på. Det händer saker liksom. Glee är (enligt mig) en väldigt mysig serie med mycket glädje. Så, True Blood lockade lite mer för mig, haha. 

Kanske lägga upp True Blood här på bloggen också?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du skriva till mig?:

Trackback
RSS 2.0