True Blood-mania!

Jag är verkligen helt såld på True Blood just nu! Kollade ju som sagt klart på säsong 2 inatt och nu vill jag bara ha mer och meeeer! Säsong 3, here I come!

Har för övrigt sovit riktigt nice inatt! Gick och lade mig ovanligt tidigt, typ vid.. 1. Och så vaknade jag inte förrän 12:47 då mamma och pappa kom hem. Det är nästan tolv timmar! Och tro mig, jag behövde verkligen sova ut.. Man är inte riktigt van att gå upp vid sju efter jullovet. Tar kanske en vecka eller två att komma in i rutinerna.
Men nu ska jag göra en kaka/tårta till ikväll!
Kanske lägger upp en bild eller två på resultatet!


Osminkad och vacker som jag är.
Usch och fy =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du skriva till mig?:

Trackback
RSS 2.0