Spännande dag!

Idag (om bara en och en halv timme) så kommer vi att träffa konfirmanderna för första gången, hur roligt och spännande som helst!
Jag har koll på iallafall en som ska vara i gruppen, lite halvsäker på en annan. Och så kommer det såklart några konfisar som är mina kompisars småsyskon.

Gud vad spännande det här är! Jag kan knappt bärga mig! Det ska bli så roligt!
Skriver mer ikväll om hur det var, eller kanske imorgon. Vi får se hur utmattat jag är när jag kommer hem. haha.
Nej nu ska det ätas färdigköpt Tikka Masala!
MUMS


Kommentarer
Postat av: Alexandra

låter skoj :)

2011-01-25 @ 19:07:40
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du skriva till mig?:

Trackback
RSS 2.0