Sömn

Gick och la mig brtualt tidigt igår, innan tolv tror jag till och med! Men att jag sen låg och spelade spel i ungefär en timma på iPoden är en annan sak.. haha. Så, känner mig lagom utvilad idag. Är ensam hemma för tillfället och var det när jag vaknade också. Är det bara jag som tycker att det är skönt att vakna till tystnad och ett tomt hus? Jag tycker det är så fridfullt. Plus att jag inte är någon morgonmänniska så mitt humör på morgnar är inte det bästa. Så det är tur för min familj att de inte är här när jag går omkring och svär åt allt möjligt. hahaha

Btw, visste ni att råttor inte sover. Det är helt sjukt. Dom sover inte alls. Vilket i sin tur leder till att dom bara lever i ett par veckor för att deras immunförsvar kollapsar. Fy bubblan säger jag bara!

Jag skulle verkligen sakna sömnen om jag blev en råtta. Det är ju ändå hur skönt som helst att få lägga sig ner och bara låta allt bli svart för några timmar. Stänga av sig från världen och allt som händer.



Kommentarer
Postat av: E B B A S O C H M I L L I E S - FOTOBLOGG

Svar:

Men tack så mycket :D <3

2011-01-22 @ 11:25:37
URL: http://[email protected]
Postat av: Elina - DALKULLA

Hehe ok :)

2011-01-22 @ 11:27:04
URL: http://eliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du skriva till mig?:

Trackback
RSS 2.0