En ledig dag är också en dag

Är ledig idag. Känns så jäkla bra. Gick och lade mig vid ett inatt och vaknade vid tio imorse, helt utvilad. Och såklart, lite skadeglad för alla som går i skolan idag medan jag går hemma och rullar tummarna. Känns helt okej!

Gjorde igår iordning alla How I Met Your Mother-avsnitt i säsong 2. De kommer, som tidigare, att publiseras varje dag runt klockan 20. När säsong 2 är slut blir det nog en liten andrums-paus med How I Met Your Mother och kör kanske en annan serie så länge. Vem vet, kanske blir det The 4400? Eller mera Big Bang Theory, har ju hittills bara lagt upp första och andra avsnittet där..

Men det löser sig, sa han som bajsade i badkaret! 
Haha min humor på morgonen är inte den bästa!


Har också bytt bakgrund nu. Tröttnade lite på den förra, den var nästan för mesig för min smak.
Har fortfarande inte fixat till någon bra design så bloggen får nog fortsätta att se ut så här ett tag till iallafall. Men en header hade ju varit fint. Men som sagt, det får vänta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du skriva till mig?:

Trackback
RSS 2.0