Personal Update

Sådär ja! Nu har jag gjort iordning några avsnitt av How I Met Your Mother Säsong 3 så dom publiseras hittils varje dag runt klockan 20. Ska se om jag kan fixa till några ytterligare idag, för idag sitter jag hemma och pillar i naveln!
Fast inte direkt, haha. Vaknade av att det fullkomligt stormade ute! Himlen är vit, snön yr omkring och det har sedan igår blivit minst 2 dm tjockt snölager på allt som finns. I LOVE IT

Fast jag har ju ändå börjat småtröttna på vintern, men när jag var i Romme i måndags så kom jag på en sak.. Jag ska till Åre på Sportlovet och finns det ingen snö härnere runt Stockholm, hur mycket snö finnns det då i Åre-trakten..? Ojsan. Så jag tar emot den här snön med tacksamhet. För - ska man åka skidor så är det en fördel om det finns snö. LOL






I onsdags
var det Årsmöte på SKU. Alla SKU:are som var där satte sig i Mathiasgården och sedan var det full fart med mötet! Fastställande av ordförande, fastställande av vice ordförande, yrkande hit, yrkande dit. Men det var roligt!
Det var också då (i onsdags) som valberedningen efter många intervjuer och mycket funderane, la fram sitt förslag på Styrelsen 2011. Jag hade sökt till att få vara med i Styrelsen och även varit på intervju, men jag kom inte med. Eller, dom la inte fram mig i sitt förslag. Men - tur att jag har min underbara vän Jenna, för hon skrev ett yrkande om att hon tyckte att jag skulle vara med och sen blev det en lång debatt... Men slutligen så blev det en sluten votering, alltså att vi alla tog en lapp, skrev fyra stycken av de som kunde röstas på som vi tyckte skulle vara med i Styrelsen, och sedan räknades rösterna. Och - nu kommer det bästa av allt, jag kom med! Folk hade faktiskt röstat på mig, och jag är så himla glad för det! Jag har velat vara med i Styrelsen ändå sedan 2009, när min kompis Elin frågade om inte hon skulle nominera mig, men då var jag osäker. Efter det tog jag mig en lite funderare och kom ändå fram till att jag ville vara med i Styrelsen, men  var det för sent. Det var det inte nu.
Däremot så betydde ju att om jag kom med så åkte ju ytterligare en ut. Och det var min kompis och ledarkollega, och det suger verkligen för jag ville att hon skulle vara kvar, jag röstade ju till och med på henne. Och jag känner mig verkligen hur hemsk som helst, att bara för att jag vill vara med i Styrelsen så åkte hon ut.
Nej, det är rent ut sagt jävla fucking bajs-botten!

Men jag hoppas att de andra medlemmarna i Styrelsen tycker attt det blev bra ändå, och att vi ska kunna jobba bra ihop. Vilket jag både tror och hoppas!


 


Kommentarer
Postat av: sevendaysaweek

sv: men åh, tack så mycket!

2011-02-11 @ 14:24:03
URL: http://www.sevendaysaweek.se
Postat av: jiffi

Men gud, tack :D

jag bara gör någonting haha!

2011-02-11 @ 14:36:22
URL: http://jiffi.blogg.se/
Postat av: Lotta

åh tack!

2011-02-11 @ 16:25:38
URL: http://enlitenlotta.blogg.se/
Postat av: WILMA - http://wilmastranne.blogg.se

sv: han är himla söt, asså! :}

2011-02-11 @ 16:56:25
URL: http://wilmastranne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du skriva till mig?:

Trackback
RSS 2.0